خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بوئین زهرا؛

  مشارکت در انتخابات رئیس جمهوری اساسی‌ترین تکلیف برای سرنوشت کشور است

 

مشارکت در انتخابات رئیس جمهوری اساسی‌ترین تکلیف برای سرنوشت کشور است
 ادیب رامندی عنوان کرد: امروز انتخابات رئیس جمهوری اساسی‌ترین تکلیف برای سرنوشت کشور است و همه باید با حساسیت و اشراف کامل در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۵۶
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶

قزوین_ به گزارش بسیج، فرماندار شهرستان بویین زهرا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان با تاکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز انتخابات ریاست جمهوری اساسی‌ترین تکلیف برای سرنوشت کشور است و همه باید با حساسیت و اشراف کامل در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی با بیان اینکه این انتخابات تکلیف را برای انتخاب جایگزین اصلح جهت ادامه راه شهید رئیسی مضاعف می‌کند، افزود: دشمنان ایران اسلامی به این انتخابات از دو بعد میزان مشارکت و انتخاب فرد منتخب چشم دوخته‌اند تا شاهد این عرصه مهم سیاسی که مهمترین و اساسی‌ترین تکلیف مردم برای تعیین سرنوشت کشور است، باشند.

ادیب رامندی ادامه داد:امروزه جان گرفتن جبهه مقاومت و هم چنین وضعیت ایران در جوامع بین المللی برای همه دنیا مشخص و مرهون تلاش های دیپلماسی عزتمندانه دولت شهید رئیسی است، چرا که سال های سال دولت های قبل به دنبال پیوستن به پیمان هایی مانند شانگهای و بریکس بودند ولی به راحتی در این دولت این موضوعات دنبال شده و به ثمر نشست.

فرماندار بویین زهرا در ادامه با اشاره به مشارکت حداکثری و موثر مردم بیان کرد: بهترین اقدام عملی تک تک ما در حال حاضر تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در این انتخابات است که شما برادران و خواهران بدون ورود به مصداق و تاکید بر انتخاب فرد اصلح باید به نقش آفرینی بپردازید.

وی ابراز کرد: یک نکته را نیز باید مد نظر داشت که حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح زمانی تاثیر دارد که به ابعاد مختلف آن توجه داشته باشیم که یکی از ابعاد مهم آن بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام است و بُعد دیگر آن قیاس عملکرد دولت‌های مختلف با یکدیگر و این امر در سایه جهاد تبیین از سوی افراد تاثیرگذار و بابیان توطئه دشمنان محقق خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۷

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار